מדיניות משלוחים וזמן אספקה

בס”ד

מדיניות משלוחים וזמן אספקה

הנכם מתבקשים לקרוא את מדיניות המשלוחים וזמני אספקה לפני ביצוע הזמנה על מנת להבטיח תיאום ציפיות והבנת תהליך ביצוע המשלוח בצורה המיטבית.

מדיניות המשלוחים נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אולם מתייחס באופן שווה לבני שני המינים.

ביצוע הזמנה באתר זה מהווה הצהרה מצד המשתמש שקרא את מדיניות המשלוחים, הבין את משמעותו והסכים לו וכן שהינו מעל גיל 18.

הגדרת משלוח ומשלוחים חריגים

משלוח בהגדרתו אינו עולה על משקל של 25 ק”ג ויכול להכיל עד 2 חבילות חיתולים (ללא קשר לגודל או מידה) ו/או 2 מוצרים במשקל 3.5 ליטר/קילו ומעלה (כגון: נוזל רצפות 4 ליטר, מרכך כביסה 4 ליטר, אל אקונומיקה 3.5 ליטר וכו’).

משלוחים שיחרגו מהגדרת המשלוח הרגיל יכובדו אך יתווסף להם תוספת עלות משלוח של 25 ש”ח על כל תוספת של 2 חיתולים ו/או 2 מוצרים במשקל 3.5 ליטר/קילו.

עלות משלוחים

בסוף תהליך הרכישה באתר מתווסף דמי משלוח להזמנה על פי המדרגות הבאות. מחיר זה אינו קבוע ויכול להשתנות בתיאום עם חברת השליחויות ולכן מומלץ לעיין במדיניות המשלוחים מעת לעת כדי להתעדכן.

משלוח עד 150 ש”ח (לא כולל)

משלוח מ- 150 ש”ח ועד 300 ש”ח (לא כולל)משלוח מ- 300 ש”ח ועד 450 ש”ח (לא כולל)משלוח מ- 450 ש”ח ומעלה
50 ש”ח30 ש”ח15 ש”ח

חינם

לחילופין ניתן גם לאסוף את ההזמנה בצורה עצמאית בכתובתנו המרכז המסחרי החדש במעלה אפרים ללא עלות נוספת ובתיאום מראש בטלפון 055-966-6657 בשעות הפעילות.

תהליך אספקת המשלוח

אקוטבע עושה ככל יכולתה על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוח מהר ככל הניתן מרגע אישור ההזמנה. המשלוח מסופק על ידי חברת שליחויות מנוסה ומקצועית על ידי שליח עד בית הלקוח.

המשלוחים מגיעים בימים א’-ה’ בין השעות 8:00 – 21:00. זמני האספקה הם עד 3 ימי עסקים לכל הארץ למעט אזורים מרוחקים או מבודדים שזמן האספקה אליהם הוא עד 5 ימי עסקים. אין באפשרותנו לתזמן מראש את זמן המשלוחים המדויק.

השליח ישלח הודעת סמס ללקוח ביום המשלוח כאשר הוא יוצא לדרך ויעדכן אותו על הזמן המשוער להגעת המשלוח באותו היום. כאשר השליח יתקרב לאזור הכתובת שניתן בזמן ביצוע ההזמנה הוא יתקשר ללקוח בכדי לתאם את הזמן ואופן העברת המשלוח. במידה והשליח לא הצליח ליצור קשר עם הלקוח לגבי העברת המשלוח הוא יעשה את השתדלותו המרבית בכדי שתקבלו בכל זאת את ההזמנה. במידה ואינכם בבית ישנו אפשרות לתאם עם השליח להשארת ההזמנה מחוץ לבית או בקרבת מקום או לחילופין לתת כתובת עבודה או מקום שבו אתם נמצאים במהלך היום. יש לציין שלקוח שמבקש שהמשלוח יושאר ליד דלת ביתו עושה זאת על אחריותו המלאה בלבד ולא יוכל לבוא בטענות ו/או בתביעות ו/או בדרישות כלשהן לבית הירוק במקרה של גניבת המוצרים או בכל מקרה אחר שבה יוסב נזק למשלוח ויחויב במלוא סכום ההזמנה והמשלוח.

אמנם כאשר הלקוח אינו נותן את הסכמתו להשארת המוצרים כאמור או שנהג המשלוחים לא מצא דרך להשארת ההזמנה ללקוח בצורה מספקת, אזי המשלוח יוחזר לחברת המשלוחים וישלח ללקוח בסבב הבא של המשלוחים לאזור ההוא. לאחר 3 ניסיונות חוזרים המשלוח יוגדר כחריג ויעבור לצוות שמטפל במשלוחים חריגים שיתאמו עם הלקוח טלפונית לגבי העברת המשלוח.

אקוטבע לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתנו לרבות שביתות, פעולות איבה השבתה וכו’.

מדיניות החזרת מוצרים:

  1. כל הזמנה שטרם נשלחה ניתן לשנות ו/או לבטל
  2. הזמנה שנשלחה אך לא נמסרה – לא ניתן לשנות, אבל ניתן לבטל. דמי הביטול הם 5% משווי ההזמנה ובנוסף עד 60 שקלים דמי משלוח, בהתאם לסוג המשלוח ולשיקול דעת החברה, ובכל מקרה לא יותר מ- 100 שקלים יחדיו.
  3. הזמנה שנשלחה ונמסרה – ניתן לבטל. המוצר יוחזר תוך 14 ימים מיום רכישתו ובמידה והמוצר הוחזר באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שום
  4. למוצר יצורפו שם הלקוח, כתובתו ומספר טלפון בו ניתן להשיגו
  5. זיכויים יינתנו רק לאחר קבלת החבילה חזרה במשרדי החברה
  6. לא יינתן זיכוי עבור דמי משלוח
  7. החברה אינה אחראית לאסוף את המוצר מבית הלקוח ועלות החזרתו למחסני החברה היא על חשבון הלקוח. 
  8. ניתן להחזיר מוצרים בדרכים הבאות:
    • -החזרה ניתן בחנות במעלה אפרים בתאום
    • -איסוף על ידי שליח החברה (בתשלום)
    • -לשלוח את המוצר אלינו בדואר.

*החברה שומרת לעצמה את הזכות לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם. ולפי חוק הגנת הצרכן.

האתר יחליף או יחזיר (לפי שיקול דעתו) את תמורתו של כל מוצר פגום/פג תוקף החברה תחליף ללקוח את המוצר או תאסוף ממנו אותו (על חשבונה) ותזכה אותו במלוא הסכום אשר נמסר ללקוח בהתאם לתנאי ההחזר להלן:

  המוצר הוחזר תוך 14 ימים מיום רכישתו.

 המוצר הוחזר באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שום שימוש.

  למוצר יצורפו שם הלקוח, כתובתו ומספר טלפון בו ניתן להשיגו.

.

דילוג לתוכן