תנאי השימוש באתר

בס”ד

 תנאי השימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר אקו טבע. הנכם מתבקשים לקרוא את תנאי השימוש לאתר בעיון רב.

תנאי השימוש נכתבו בלשון זכר מטעמי נוחות אולם מתייחסים באופן שווה לבני שני המינים.

כללי

השימוש באתר על השירותים והתכנים שבו, מוצעים לך בכפוף לקריאת תנאי השימוש.

שימוש או קנייה באתר זה מהווה הצהרה מצד המשתמש שקרא את התקנון ,הבין את משמעותו ומסכים לו וכן שהינו מעל גיל 18.

האתר מופעל על ידי אקוטבע ע.פ. 300310919 בכתובת המרכז המסחרי החדש, מעלה אפרים.

אקוטבע רשאי מעת לעת וללא כל התראה מוקדמת, לשנות ולעדכן את תנאי השימוש באתר, מבנה האתר, תוכן האתר, מחירי המוצרים, וכל מה שאקוטבע תמצא לנכון לעשות ו/או לשנות באתר. על כן מומלץ לחזור ולעיין בתנאי השימוש מעת לעת על מנת להתעדכן. לא תהיה למשתמש באתר כל עילה ו/או תביעה כלשהי נגד האתר בגין שינויים אלו.

תכני האתר

המוצרים אשר משווקים ונמכרים על ידי אקוטבע באתר נרכשים מיצרנים/יבואנים/ספקים ובמסגרת זה המידע שמפורסם על ידינו לגבי המוצרים הם כפי שהתקבלו אצלנו מאת היצרנים ועל כן הינם באחריות הבלעדית של היצרן למוצר הספציפי. האתר לא יהיה אחראי לתוכנם, דיוקם, עדכניותם ולשלמותם.

המידע שמפורסם ומופיע באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי.

חובה להיוועץ עם בעל מקצוע מתאים ו/או גורם רפואי לפני כל שימוש במוצר או תכשיר כלשהו.

כמו כן יש לעיין בעלון לצרכן במידה וסופק עם מוצר כלשהו.

התמונות באתר אקוטבע נמצאים שם על מנת להמחיש למשתמש את המוצרים בצורה הטובה ביותר בלבד ולכן לא יהיה למשתמש שום עילה ו/או תביעה כלשהי בגין קבלת מוצר שאינו נראה במדויק כמו התמונה שפורסמה באתר אולם אקוטבע יעשה השתדלות כבירה על מנת שהתמונות באתר יהיו מעודכנים וישקפו את המוצרים.

קניין רוחני

זכויות היוצרים באתר זה שמורים לבית הירוק וכוללים עיצוב, תוכן, תמונות וטקסטים. כל שימוש בהם ללא אישור מפורש מאקוטבע הינו אסור.

מדיניות פרטיות

אקוטבע מאפשר ללקוחותיו לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. מידע זה מוצפן בטכנולוגיית SSL המגן עליו.

אקוטבע מתחייב לכבד את הפרטיות של כל לקוחותינו ועושה את מירב המאמצים לשמור על ביטחון פרטיכם האישיים.

כאשר המשתמש נרשם ו/או מבצע רכישה באתר הפרטים שהזין יישמרו במאגר של אקוטבע וישמשו אותנו לשליחת מידע פרסומי וניוזלטר באמצעי המדיה השונים כגון טלפון, דואר אלקטרוני וכו’.כמו כן כדי לשפר ולהעשיר את השירותים הניתנים באתר לבקשת משתמשים המידע גם ישמש לצורך מידע סטטיסטי וניתוח מידע אנונימי או מצרפי.

ניתן בכל עת לבטל את הסכמתך לקבלת מידע פרסומי כלשהי על ידי פניה אלינו במייל או באמצעי המדיה השונים.        

באתר זה נעשה שימוש ב- Cookies (עוגיות) על מנת לחסוך ללקוחות את הזנת פרטיהם האישיים בכל ביקור. כל משתמש יכול להגדיר מחדש את הדפדפן ולסרב לשימוש בCookies -.

הזמנת מוצרים ותשלום

ביצוע פעולות תשלום באתר יעשו באמצעות כרטיס אשראי ע”י בעל הכרטיס או במזומן באיסוף עצמי. ניתן גם לפנות אלינו ישירות בטלפון לצורך אפשרויות תשלום שלא באמצעות האתר.

בסיום ביצוע ההזמנה יישלח ללקוח דואר אלקטרוני עם פרטי ההזמנה שביצע ויהווה אישור לקליטת  ההזמנה. ביצוע העסקה מותנית באישור של חברת האשראי.

אקוטבע רשאי להגביל את כמות היחידות ו/או המוצרים לרכישה בודדת לכמות סבירה. כמות זה תהא נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של אקוטבע

במקרה בו לא יהיה ניתן לספק מוצר ספציפי אקוטבע ידאג ליצור קשר עם הלקוח ולעדכנו ולסגור את ההזמנה לשביעות רצונו.

אקוטבע רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדית, בשל כל סיבה ובכל עת להפסיק עסקה ו/או מכירה ו/או לבטל הזמנה, חלקה או כולה, ו/או פעילות באתר כולה או חלקה. וזאת ללא צורך במתן נימוקים כלשהם על ההחלטה כאמור.

הודעה על ביטול או הפסקה מעין זה תימסר ללקוח רוכש/משתמש ובהתאם אקוטבע יימנע מחיוב כרטיס האשראי של הלקוח ובמידה שכבר חויב תזכה אותו בגין הסכום ששולם על ההזמנה. עם זאת לא תהיה ללקוח  כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי אקוטבע ו/או הספק בגין ביטול עסקה זו כאמור.

משלוחים וזמן אספקה

בסוף תהליך הרכישה באתר מתווסף דמי משלוח להזמנה על פי קריטריונים שאקוטבע תפרסם באתר מעת לעת. מחיר זה משתנה בהתאם לעלות ההזמנה ויכול להשתנות בתיאום עם חברת השליחויות.

לחילופין ניתן גם לאסוף את ההזמנה בצורה עצמאית בכתובתנו המרכז המסחרי החדש במעלה אפרים ללא עלות נוסף ובתיאום מראש בטלפון 052-6945-210 בשעות הפעילות.

אקוטבע עושה ככל יכולתה על מנת שהמוצרים יגיעו ללקוח מהר ככל הניתן מרגע אישור ההזמנה. המשלוח מסופק על ידי חברת שליחויות מנוסה ומקצועית על ידי שליח עד בית הלקוח.

המשלוחים מגיעים בימים א’-ה’ בין השעות 8:00 – 21:00. זמני האספקה הם עד 3 ימי עסקים לכל הארץ למעט אזורים מרוחקים או מבודדים שזמן האספקה אליהם הוא עד 5 ימי עסקים. אין באפשרותנו לתזמן מראש את זמן המשלוחים המדויק.

לקוח המבקש שהמשלוח יושאר ליד דלת ביתו עושה זאת על אחריותו המלאה בלבד ולא יוכל לבוא בטענות ו/או בתביעות ו/או בדרישות כלשהן לבית הירוק במקרה של גניבת המוצרים או בכל מקרה אחר שבה יוסב נזק למשלוח ויחויב במלוא סכום ההזמנה והמשלוח.

אקוטבע לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתנו לרבות שביתות, פעולות איבה השבתה וכו’.

החזרות זיכויים וביטולים

אקוטבע עושה ככל יכולתה שהמוצרים במשלוח יגיעו אליכם באופן מושלם. במידה ומוצר בכל זאת הגיע פגום אנא צרו איתנו קשר מיידית לטלפון 052-6945-210 או לחילופין שלחו לנו הודעה דרך דף יצירת הקשר הנמצא באתר שבו אתם מפרטים את מספר ההזמנה של המשלוח ומצרפים תמונה של המוצר הפגום. בנוסף יש להחזיר את המוצר כפי שהתקבל אצל הלקוח באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שימוש לבית הירוק עד 14 יום מרגע קבלת המשלוח כפי שתועד אצל השליח ובתיאום עם אקוטבע

באחריות הלקוח לדאוג להחזיר את המוצר לכתובת שלנו אקוטבע מרכז מסחרי חדש, חנות 6, מעלה אפרים 9063800. למוצר יצורפו שם הלקוח כתובתו וטלפון שבו ניתן להשיגו. במקרה שבו ימולאו כל ההוראות הנ”ל אנו נזכה את הלקוח על המוצר הפגום ועל עלות שילוחו חזרה לכתובתנו.

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, לא יהיה רשאי לקוח לבטל עסקה על רכישת פריטים מסוימים כמפורט בסעיף קטן 14 ג(ד) לחוק הגנת הצרכן.

ביטול עסקה על הזמנה או חלק ממנה כאמור יעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן לרבות הדרישה מצד אקוטבע מאת הלקוח לתשלום דמי ביטול בשיעור של  5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם. בנוסף לתשלום זה הלקוח יחוייב גם בדמי משלוח על ההזמנה שנשלחה אליו, לאחר חישוב המדרגה בו עומד ההזמנה לאחר הביטול על פי הקריטריונים של עלות המשלוח שאקוטבע פרסם באתר באותה העת שנעשה המשלוח. החזרת ההזמנה או המוצר לבית הירוק(לכתובת מרכז מסחרי חדש, חנות 6, מעלה אפרים 9063800) הינו באחריות הבלעדית של הלקוח לרבות כל ההוצאות הכרוכות בו ועד 14 יום מרגע קבלת המשלוח כפי שתועד אצל השליח ובתיאום עם אקוטבע כשהוא שלם וארוז באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שימוש.

בכל מקרה בו בוצע רכישה אקוטבע לא יהיו אחראים וכן לא יחויבו כלפיך בגין כל נזק שיגרם בצורה ישירה, עקיפה, מיוחדת, מקרי או תוצאתי בשל אי אספקתה ו/או פגם שנמצא במוצר כלשהו בשום אופן ומקרה.

בכל מצב שלא תהיה גובה האחראיות של אקוטבע לפיצוי כלפיך יהיה מוגבל בגובה הסכום ששולם על ידך בגין ההזמנה.

על תקנון זה יחול הדין הישראלי וסמכות בית המשפט במחוז ירושלים

דילוג לתוכן